luni, februarie 2

102


Ciudată zi ! Am vrut să fiu PITZI pentu o zi. M-am îmbrăcat frumos(sau in limita disponibilităților mele vestimentare, până la urmă am găsit ceva),mi-am îndreptat părul cu placa, mi-am (re)vopsit Unghiile Roșii, m-am aranjat și am plecat. Mi-am luat căștile și cartea (astea doua am văzut că sunt 'măst-hev' ).
Întâi prind loc in autobuzul 102( la ora 14.00), apoi prind loc în metrou.
Iar la Dristor urcă patrupedul din imaginea alăturată, se plimbă prin metrou, vizibil iritat de privirile care inebitabil au căzut asupra lui. Iar la Piața Unirii 1 coboară. Urcă destul de repede scările, făcându-se nevazut. Ființă ocupată, domnule!! Tot timpul călătoriei am văzut cu coada ochiului copii emo/minimaliști care zâmbeau la mine, crezând probabil ca sunt 'CoOl'.
Ajung în minunata Regie, unde fețe cunoscute se uită ciudat la mine(probabil din cauza schimbării de aspect)
...
Când am plecat, am alergat dupa 601, pe care l-am prins la mustață. Am mers doar o stație, am coborât la Semănătoarea. Și iar cu metroul, unde, spre uimirea mea, un tânar mi-a cedat locul(cu siguranță, în restul zilelor nu s-ar fi întâmplat asta...).
Îi mulțumesc cu un zâmbet, accept locul oferit și din nou, muzică și lectură. El a stat însă cu ochii pe mine până la Mihai Bravu.
Cobor, ca de obicei, la N. Grigorescu, doar că de data asta aleg să iau autobuzul de la stația Piața Titan, nu de la Ilioara.
Din nou loc liber, mă așez. În fața mea alt tânăr care se uită pe furiș la mine. Îmi pare cunoscut, dar statutul meu de Piți pentru o zi nu îmi permite să mă uit dupa băieți decât daca au telefoane D&G, Nike in picioare și Reebok de sus până jos. Merg 5 stații, până la Borangicul(stația de la Real). Îmi fac liniștită cumpărăturile, alături de sora mea. Iar in hypermarket, in surdină, melodia Turn back time, pe care ieri și alaltăieri am ascultat-o până la refuz.
Când ajung înapoi la cămin, un chip cunoscut mă ajuta cu ușa, băiatul din 102 cu care mai dădusem nas în nas pe palier. Cred că mi-am stricat reputația...
Dar nu contează, precum simpaticul ăla de câine din metrou - Coada sus și nasul umed :P

7 Păreri:

CherryPie spunea...

"Din când în când folosesc machiaj așa cum vechii greci foloseau maști. Nu pentru a se ascunde, ci pentru a da viată unui personaj."

Daca te-ar vedea Mr. B ar fi mândru de tine că ai ajuns să foloseşti ceea ce citeşti în cartea lui de "Culture"

CherryPie spunea...

la naiba...
am comentat la postul greşit, nu-i aşa? well.... daca fac abuz de copy-paste o păţesc:D Mea culpa!

Anonim spunea...

eh, merge si aici :P

Sonia - Ruxandra spunea...

haha:)) pitziiiiiiii

Anonim spunea...

doar pentru o zi :))
din categoriile : lipsa de ocupatie, refuzul de a invata pentru examene etc

Anonim spunea...

mă piți mă, pe cine minți tu?

Anonim spunea...

metrou,domeniul meu :))

cred ca intr-o buna zi o sa ma apuc sa scriu si eu la mine pe blog intamplarile care m-au determinat sa mi-l fac :D

Trimiteți un comentariu