joi, februarie 5

i disappear

Sadism impins pana la extrem...
Telefoane inchise din nou, foi rupte. Ignorarea celor din jur, molestarea linistii caminului si a vecinilor de palier(e) cu Melodia asta ascultata la maxim, cu subwoofer si vreo 7 boxe. Colege de camera scoase din minti. Parinti enervati. oglinda aproape sparta pentru ca infatisa o Alexandra obosita, trista, dar purtand un zambet plin de rautate. Din nou clevetiri in fata oglinzii, planuri din cele mai perverse, planuri care imi dau puterea sa continui. Plec in bucatarie pentru a ma indeparta de laptop, insa el, ca o vraja, ma cheama inapoi.
Sa fie prea multe calmante luate? Nu , le-am luat din cauza durerilor. Sa fie durerile? Ce treaba au durerile fizice cu starea mea actuala ? Sa fie sesiunea? Ma fac singura sa rad!
E frustrare. E greseala mea, sunt , de fapt, greselile mele, ca "e" peste 50 :))


later edit: adu-mi aminte sa sterg postarea asta maine, cand o sa gandesc mai limpede, ok ? Multumesc anticipat

4 Păreri:

Anonim spunea...

shht..sterge postarea;)

Anonim spunea...

am zis 'maine, cand o sa gandesc mai limpede'
inca am o ceata mai densa ca in anglia in cap :D
o mai las putin ;))
merci orium :*

Anonim spunea...

Zice bine alex ala de mai sus...sterge-o ca dupa aia te razgandesti:P

Anonim spunea...

n-ai stres-o!

Trimiteți un comentariu