vineri, februarie 6

promit solemn sa ...


Mă duc la nenea doctoru' să îmi facă ceva!
E foarte adevărat că doctorii din ziua de azi sunt niște oameni(impropriu spus oameni) de nimic... iar ăia care știu meserie se apucă de condus primării în loc de spitale.
Dar ce te faci fară ei?
hai, că poate m-o băga și pe mine unul în seamă și m-oi simți mai bine apoi :)

6 Păreri:

Anonim spunea...

esti incredibil de suspecta..ti-am mai zis?

Anonim spunea...

ăăăăă, NU :D
apreciez sinceritate....

CherryPie spunea...

Ştii, de fapt se spune că Oprescu nu e chiar aşa bun doctor pe cât se crede, dar în schimb e un foarte bun administrator... deci, e bine şi acolo unde e:P

Anonim spunea...

oo, dar ca primar imi place de el :D ca medic nu stiu um e, nu am fost la el la consultatii
Iar eu vorbeam de doctori in general.
Pentru Oprescu, jos palaria :D

Anonim spunea...

te dai pe mâna mea? ;;)

Anonim spunea...

ai mare grija!

Trimiteți un comentariu