joi, iulie 9

Die Barbie!

Tenul din ce în ce mai mat, obrajii din ce în ce mai rumeni. Zâmbetul nu mai este forțat, iar părul îi stă incredibil de bine. Râde... cu lacrimi. Iar râsetele au ecou... un ecou din exterior.

Rochii îi sunt puse și date jos succesiv, până cea mai portivită îi acoperă trupul ce se apropie treptat de perfecțiune. Nu contează că ochii nu-i sunt albastru-azuriu, că părul nu-i cade până la șold în bucle aurii, că măsurile sunt puțin peste sau sub 90-60-90...

Fata devine o păpușă adevărată...

19 Păreri:

Paul spunea...

Devin un voyeur de silicon... Se poate?

Desi nu am "formele" ideale...

Tod' spunea...

God help us all :))

Tudor spunea...

Matrioska imi place, Barbie nu. Grija sa nu ajungi Barbie :) [sau ca papusile din scurt-metrajul Sexy Piece of Plastic]

Anonim spunea...

Paul
mi-am demonstrat că orice se poate.

Tod
Așa ziceam și eu într-un episod anterior!

Tudor
Barbie is a slut!

Claudiu Negreu spunea...

devino un ursulet ce are o drujba in mana

Anonim spunea...

Fără drujbe, it gets messy! :))

Tudor spunea...

Oh my God, You killed Kenny! You bastard! :))

Anonim spunea...

Ken merita să moară. m-a înșelat! :))

AngelWings spunea...

Ken oricum n-o merita pe Barbie...:))

Anonim spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Tudor spunea...

Oh come on..nu fii asa d blanda cu Ken. Nu-i mai bine sa-l lasi sa traiasca nefericit alaturi de o papusa decat sa-i curmi suferinta acum, si direct? :)

Cristian Lisandru spunea...

Frumoasă transformare...

Cosmi Tcaciuc spunea...

cred ca te urasc toate fetitele pana in 13 ani cu postul asta :))

Anonim spunea...

cu siguranță. Mi-au dat și spam :))

nol spunea...

vorbești de exterior,dar,pe mulți interiorul îi interesează.

Tudor spunea...

Ma mir ca au fost fetite de pana in 13 ani care au inteles ca sunt usor, atacate :))

Anonim spunea...

nol
e posibil ca pe ceilalți să-i intereseze interiorul. Dar exteriorul nu e de neglijat. Și chiar dacă neagă, toți sunt interesați de acesta. de aia există modă, trend, emokids etc.

Tudor
Și eu. sunt sigură că alea mici de 13 ani sunt pe hai faiv la ora asta :D

Vania spunea...

Visez la o Barbie gonflabilă...

Anonim spunea...

Atentie, in schimb, ca la prima atingere gresita ii dau aerele pe dinafara.

Trimiteți un comentariu