joi, ianuarie 7

Dragă Ilana,

Sunt Alexandra, vocea aia pe care o mai auzi tu din când în când și de care nu prea vrei să asculți. De ce mă, fată dragă? Eu chiar îți vreau binele.
Acum îți invadez blogul, dându-le tuturor șansa să afle ce te chinuie pe tine în ultima vreme. Și îți dau și sfaturi, că de, d-aia sunt aici - să te sâcâi cu înțelepciunea mea (je suis sage, tu t'en souvines?). 


În primul rând, ia mai lasă-i dracului pe cei care n-au bunul simț să asculte măcar scuzele tale. Cu toate că ai avut și tu o parte de vină, a fost un rahat peste care se putea trece foarte ușor, ai avut curajul să accepți partea ta de vină, să-ți oferi scuzele. Ți-ai făcut datoria. Nu vrea să înțeleagă, que se jode! You are selfsufficient, remember?


În al doilea rând, deși știu că e prea devreme ca să fie atât de târziu, du-te de te caută. Aici știm noi la ce ne referim. Și nu târî nimeni în treaba asta, e doar problema ta. Ține doar pentru tine (și pentru mine, normal) treaba asta, doar nu vrei să înfrunți iar privirile alea...

Ca să concluzionăm, renunță la fața aia de cadavru, că se prinde lumea, nu vezi? Deocamdată atât, ne auzi cât de curând.

12 Păreri:

Anonim spunea...

Se pare ca vocea ta uita care e titlul blogului.Semnat : vocea pe care ai auzit-o dupa ce posesorul ei s-a facut praf in timpul unei emisiuni la radio...gmail problems...shit happens

Anonim spunea...

uf, vocea asta pe care o aud e cam încăpățânată. Dar trebuie să recunosc că are dreptate.

Iar mă? Sau vorbești de atunci, în vară?

Anonim spunea...

Pai...imi auzi vocea acum?:P.In vara,desi sunt pregatit sa o fac din nou.Au avut multi ascultatori in noaptea aia.Must be my voice.Referitor la acea voce pe care o auzi.Iti spune ce trebuie sa faci nu?Ceea ce stii ca ar trebui sa faci.Ce te opreste?

Anonim spunea...

asta mă întreb și eu?
Poate sunt și eu om, până la urmă... poate Ilana chiar există...

Claudiu Negreu spunea...

te-ai tacanit cred

Anonim spunea...

Poate...then again...unele oglinzi distorsioneaza

Anonim spunea...

Monkey
Eu sunt convinsa de acest lucru.

Cristian Lisandru spunea...

Vocile interioare sunt OK, atâta vreme cât nu ridică tonul...

Anonim spunea...

Niciodată nu o face, nu are nevoie de așa ceva. Are mereu argumentele potrivite, nu apelează la astfel de maniseftări necivilizate.
Voce cum se cade, Alexandra asta...

Alexandra spunea...

Mulțumesc, Ilana, pentru apreciere...Poate ar trebui să asculți mai des de mine...

Boddah spunea...

îmi aminteşti teribil de Kurt Cobain şi al lui prieten imaginar.e atât de bine să poţi construi pe cineva care să te înţeleagă întru totul şi să te conducă pe drumul cel bun.cineva care să nu te lase când ceilalţi uită de tine...
fugi...şi regăseşte-te.

Anonim spunea...

eu pormit sa nu-mi imprastii creierii pe nicaieri. :D
Nici macar Alexandra nu ma poate face sa faca sa ceva!

Trimiteți un comentariu