duminică, februarie 15

Aviz amatorilor

Am zis de atatea ori : i am more than just a pretty face! Si in general sunt lie-proof.
Nu sunt cine stie ce inteligenta, dar sunt descurcareata si destul de intuitiva!
Asa ca, daca nu iti mai raspund sa nu te miri. M-am prins de minciuna, si nu cred ca mai are vreun sens sa te bag vreodata in seama ;)
Daca m-ai calcat pe bataturi (la figurat vorbind, ca n-am , asa-i A.A.B. ?), am doua variante -ori te calc si eu, dar in picioare, ori nu te mai bag in seama. Cu siguranta ti-ai dori sa nu te mai bag in seama... Dar de o explicatie tot nu scapi !


De ce am scris eu asta ? Pentru ca tocmai mi-am dat seama de o minciuna! Nu era greu sa ma prind, si nu o meritam. As fi inteles, dar cand faci ceva pe la spatele meu, deja devine suspect.
Ai grija cum mergi pe drum, de acum inainte...

2 Păreri:

Anonim spunea...

no, you are not just a pretty face. You are also a sexy body
GLUMEEESC (nu , nu glumesc, chiar esti :D, glumesc in sensul ca nu trebuia sa zic asta)

Anonim spunea...

din cate se pare, nu esti doar a pretty face

Trimiteți un comentariu