luni, februarie 9

Fericire

Vama Veche , Fericire... și mă cufund în gânduri...
Și îmi aduc aminte câte discuții am avut cu un prieten de mult pierdut (oare eu l-am pierdut, el m-a pierdut, sau ne-am pierdut undeva la jumătatea drumului?).
El avea o concepție foarte largă despre acest termen, eu sunt ceva mai rezervată. El vedea în fiecare zâmbet dovada fericirii. Oare așa este? Atunci am pierdut multe momente în care nu mi-am dat seama că aș fi fericită...
Trebuie să recunosc, totuși, că am avut și clipe de fericire
  • 19 mai 2005 - când nu credeam că mai este posibil
  • 5 iunie 2007 - când ne-am plimbat pe drumul ăla(eu cu tricoul tău, tu cu al meu) și toți se uitau la noi și zâmbeau, se bucurau și ei pentru noi
  • 13 decembrie 2007 - nu o să dau explicații
  • 8 aprilie 2008 cand tata,mai speriat ca mine, m-a ținut de mână când am ajus la urgențe cu gâtul rupt și mi-au perforat vena :D (aiurea amintire, dar si plăcută)
  • 14 mai 2008 - când am primit un mesaj („SALUT!”) , după 7 luni de liniște (ok, recunosc, am și urât persoana respectiva pentru alegerea zilei, dar m-a bucurat ca și-a amintit...)
  • 5 iulie 2008 - când am văzut ca am luat Bacul, și cu medie peste 9,50
  • 8 ianuarie 2009 - pentru că a nins atât de frumos

Acum voi scrie o listă pe care, din păcate , nu o pot data

  • când stăteam cel puțin o oră la telefon pe zi cu prietenul amintit mai sus
  • când am ajuns înapoi casă cu cutia pe care intenționam s-o aruc în mare
  • când am primit un buchet de flori, pentru care respectivul a trecut prin multe
  • (later edit) când un alt prieten de mult uitat și-a adus aminte de mine și am reluat legătura :)

Doar astea îmi trec acum prin minte, poate că sunt mai multe.

Am căutat pe google „fericire”, și Rezultatele 1 - 10 din aproximativ 2.470.000 pentru fericire. (0,23 secunde) .
De aici rezultă că poți găsi fericirea in 0.23 secunde?!

Uite totuși CEVA INTERESANT. Însă nesatisfacator...
Dacă mă poate ajuta cineva, aș rămâne recunoscătoare.

5 Păreri:

Anonim spunea...

the never ending story ....

Anonim spunea...

stii parerea mea despre fericire
Fericire inseamna sa poti spune DA sau NU cand vrei, la mine fericirea e vecina cu liberatea... si nu ma refer la libertate de nu stiu eu ce fel, ci de ordin moral :)

Anonim spunea...

uitasem si de melodia de la Vama Veche

Anonim spunea...

eu am o vedere mai larga in privinta fericirii!

Anonim spunea...

citindu-ti momentele de fericire,le-am tarit pe ale mele...e frumos sa-ti amintesti,dar intristarea e mai crunta cand realizezei ca vorbesti de ele in loc sa le inca traiesti....;definitii?e o stare de gratie!!!!

Trimiteți un comentariu