miercuri, februarie 11

Probleme existențiale

între două melodii, adică asta si asta (mulțumesc Alexandra :) ) recitesc conversații... cam asta am făcut toată ziua. În încercarea disperată de a mă face (a nu știu câta oară) să înțeleg cum de am ajuns aici.
Glume, vorbe de duh, conversații pe care le-am șters direct, fără să citesc ceva din ele, treburi serioase, multe urări de bine profilor :)), indicații în legătură cu temele, cursurile și așa mai departe, încercări de socializare soldate cu ștergerea id-ului respectiv din listă...
și o conversație care se lungește de mai bine de o lună :) conversație din care învăț din ce în ce mai multe despre partenerul de discuție cât și despre mine.
Messengerul, de orice natură ar fi el, este interpretabil. O glumă poate fi aiurea înțeleasă, nu poți pune o întrebare așa de ușor, cuvintele scrise pot fi șterse și nu mai ajuns niciodată la receptor. Sau mai rău, când se așteaptă să înțelegi ceva, pentru că, în mod convențional, scrie negru pe alb mai sus despre ce e vorba. Eu, una, prefer o ceartă sănătoasă, reală!
Messengerul, cu fețișoarele cele mici și galbene... cărora le-am dat fiecare, nu doar o dată, dublă semnificație...
Gândurile mele nu sunt atât de limitate, am un debit grozav de gânduri, iar tastatura nu ma ajută deloc. Degetele mele suferă, spatele meu suferă, ochii mei plâng ...într-o conversație obișuită nu se întâmplă asta.
Plus, e mult mai plăcut să Auzi „Mi-a fost dor de tine” decât să citesti „Mi-e dor de tine :(”
Mă uit la avatarurile mele (da, ăsta e pluralul ... Dacă nu mă crezi , dă click Aici). Fiecare îmi seamănă. Păpuşi,feţe triste sau vesele, în funcţie de dispoziţia mea. Rar o imagine abstractă. Iar dacă e abstractă ... păi, doar ți se pare, pentru mine are o semnificație. Rar pun o poză de a mea, trebuie să fie ceva în legătură cu poza aia care să mă facă s-o pun ca avatar.

ps: dacă nu era link de la tine, sigur nu aș fi ascultat până la capăt melodia, pentru că aveam ceva contra ei. :D Când a început videoclipul, reacția mea a fost : „Îh, videoclipul în care merge aia și ii tunde unul părul.” Apoi mi-am dat seama că trebuie să fie ceva special, și am ascultat-o . Încă o fac, mulțumesc. Încă o chestie învătată :)

5 Păreri:

Anonim spunea...

Din aceiași categorie TELEFONUL MOBIL
we do not belong here, my dear :)


ps:haha! Când îți ziceam eu că e ok meldoia ...

Anonim spunea...

da, draga mea, dar daca n-ar fi messul ala ....

Anonim spunea...

hai mai, ce ai cu Alanis?

Anonim spunea...

Nu am nimic, aveam ceva cu videoclipul ala ... laitmotiv subminal :))

Anonim spunea...

eu am avatar din ala de la yahoo. Punct!

Trimiteți un comentariu