joi, martie 12

Două zile, cam așa.

Câtă liniște acolo.
Departe de internet, de sunetul făcut de degetele care aleargă frenetic pe tastatură, departe de winamp, de telefoane.
Ultima partea a fost cea mai dureroasă - a uitat să îmi ia și telefoanele. N-am putut dormi o bună bucată de timp pentru că nu știam dacă mă va căuta cineva. Iar dacă o va face, ce va zice. Pentru că nu dau niciun semn înapoi, s-ar fi îngrijorat. Iar scopul era să nu afle :)

Un singur apel pierdut, vreo două mesaje cu oferte (nici de a naibii nu îmi trec cartela pe abonament, așa că lăsați-mă în pace!!). Asta a fost tot, nu mi-a simțit nimeni lipsa.

Nimeni, în afară de mine însămi.

later edit: cred că o să mă întorc acolo... curând.

22 Păreri:

Anonim spunea...

s-a intamplat ceva?
Nu stiu daca pot zice ca ti-am simtit lipsa, dar ti-am constatat absenta.

Anonim spunea...

hm, merci. :D

Anonim spunea...

"Asta a fost tot,nu mi`a simtit nimeni lipsa.Nimeni,in afara de mine"....nu`i kiar asa...sunt persoane care nu arata,carora le este frica sa arate....trust me....si da,ti`am simtit lipsa my dear:P

Anonim spunea...

Stiu ca tu mi-ai simtit lipsa, intr-un ciudat mod de a spune.

Dar sunt sigura ca unii nu si-au dat macar seama.

Anonim spunea...

:)
Acei oameni de care zici ca nu si`au dat seama sunt niste fricosi,iresponsabili si parca ar fi copii....asa gandesc uneori:-<

Anonim spunea...

asta daca intr-adevar gandesc. Am maaari indoieli :))

si :-$, ca dam detalii si e posibil sa se prinda :))

Anonim spunea...

odata ce nu si`a dat seama daca iti simte lipsa sau nu automat nu`si va da seama nici ca "barfim" :))

Anonim spunea...

mah, eu zic sa batem pe cineva !!

Anonim spunea...

mi se pare cel mai indicat !! b-)

Boddah spunea...

cat de liniste acolo,in acel departe care in copilarie era cel mai zgomotos si mai vesel loc in care ne puteam refugia.
cred ca internetul a fost inventat de un orfan...zau

Anonim spunea...

sau de un sadic!

Fara internet as fi putut evita atat de multe ...

owiwankenowi spunea...

Ne descurcam si fara tine, ce sa facem... dar parca tot mai bine ar fi daca s-ar izola unul de-al lor sau chiar sa dispara...pai cum de cine vorbesc?....de manelisti, de cretini, de lenesi, de jegurile din televiziuni, de toti cei care nu sunt "de treaba"...apropo ai fost plecata? pai si cum ti-ai simtit lipsa? inseamna ca ai fost dusa rau...doar cu capu' ?? ma intrebam si eu retoric...

PS. Nu o lua in nume de rau dar trebuie sa te obisnuiesti si cu astfel de comentarii...

Anonim spunea...

nu, nu o iau in nume de rau, pentru ca m-am intrebat si eu acelasi lucru ('oare nu sunt nebuna sa fac asta ?').

Ceva-ceva la cap am eu, dar 'asta e alta caciula'

O sa va descurcati si fara mine, stiu asta. :P

Anonim spunea...

daca e vorba de ceea ce cred eu, mai bine nu!

Anonim spunea...

deocamdata nu.

Tudor spunea...

Hmm...ar fi trebuit sa ia telefoanele? Sa fie deranjat coltisorul vostru de rai?

Anonim spunea...

@ Tudor - coltisor de rai my ass :D

Tudor spunea...

Bine, mai am 2 incercari nu? - Cuibusori de nebunii?

Anonim spunea...

so damn very wrong!

Tudor spunea...

Doar ce mi-a picat netul inainte sa trimit commentul. Sper sa fi ajuns....if not...imi repet ultima optiune, cea mai pesimista -> ai fost undeva, in compania cuiva, asteptand sa fii cautata de catre cineva....m-am indepartat iarasi sau m-am apropiat mai mult de varianta corecta?!

Anonim spunea...

am fost undeva, singura, avand speranta ca cineva sa-si dea seama. Si nu neaparat un personaj masculin.

Tudor spunea...

Grr..tu intotdeauna iti dai seama unde bat eu cu intrebarile mele, dar eu inca nu am reusit sa te inteleg din prima cand imi spui anumite lucruri. Copilu mic mai are de invatat multe nu? :)

Trimiteți un comentariu