luni, mai 18

La Poupee russe

Din răutatea lor s-a născut disperarea mea și din disperarea aceea m-am născut eu ca perosană.

În lipsa unui chip sau a unui corp perfecte... a trebuit să-mi dezvolt personalitatea.

Când vremea, mă las purtată, voluntar sau involuntar... și atunci câte cineva mai reușește să îmi dea jos un înveliș, mă dezbracă de anumite secrete, smulge câte o destăinuire cum ar smulge un pasionat o cămașă de pe un trup blond.

nimeni n-a ajuns la ultima păpușă din mine, eu sunt fata care vroia să fie o păpușă adevărată...

29 Păreri:

Alex`andra spunea...

sa ai mare grija de ultima papusa ;)
[ aia nu tre` s`o stie nimeni in afara de tine ]

Cristian Lisandru spunea...

"...nimeni n-a ajuns la ultima păpușă din mine, eu sunt fata care vroia să fie o păpușă adevărată..." - impresionant, în doar câteva rânduri. Iar idee acelor păpuşi ruseşti este formidabilă. Felicitări.

Anonim spunea...

@ Alex`andra - asta incerc sa fac!

@ Cristian Lisandru - merci.

Tcmo6 spunea...

Poate nu a ajuns pentru ca nu ai lasat pe nimeni... va fi oare candva, cineva pe care sa lasi?

Anonim spunea...

iti raspund printr-o intrebare - tu cand o sa lasi ?
hai ca totusi avem ceva in comun, eu si cu tine!

Anonim spunea...

Miss Boboc vrea sa fie o papusa! Chiar tu cu degetele tale ai scris ca ai fost Miss Boboc. De ce te consideri atat de neatragatoare?

Anonim spunea...

poate pentru ca nu atrag pe cine mi-as fi dorit!

Oricum, in postare era vorba de un anume timp trecut, o cauza care a avut efectul vizibil.

acum conteaza foarte mult si cum esti perceput de cei din jur.

Anonim spunea...

perceput ceva de genul din ce in ce mai mica si mai departe pe masura ce oglinzile se inmultesc ?

Anonim spunea...

da, ceva de genul...dar la o alta scara

Tcmo6 spunea...

Ilana, in cazul meu niciodata nu a depins de mine... eu am oferit tuturor o sansa... dar unele persoane nu au profitat de ea...
sau... vorba ta... niciodata persoana potrivita...

Paul Gabor spunea...

Eu am rabdare, fac pasi mici, neauziti... Tu continua...

Flo spunea...

Imi place mult blogul tau.L-am citit aproape in intregime si...ma regasesc in multe postari.Eu zic ca esti o Matrioshka infinita.niciodata n-ai sa ajungi la ultima papusa...

Anonim spunea...

@ Paul Gabor - ce ai zis tu ma duce cu gandul la ceva pe care am eliminat din produsul finit (aka LA poupee russe), anume la perseverenta... Uneori nu e buna :D

@ Flo - ai vaut rabdare, nu gluma. Si ai mai avut si curaj sa continui sa citesti. Eu m-as ingrozi sa citesc ce am scris acum 2 luni. Mi s-ar face rusine cu mine insami.

George Colang spunea...

sa nu lasi sa ti vad nimeni ultima papusa :)

Anonim spunea...

George, ce placere sa te avem din nou printre noi :)

Diavolul spunea...

Eu am o intrebare mai buna...Ti-ar conveni sa fii dezbracata de toate secretele,toate straturile de protectie ale personalitatii tale?Ai putea crede ca pentru persoana potrivita...NU,in nici un caz.La urma urmei gandeste-te ca fiecare persoana incepe tot de la primul invelis:P. "Eu zic ca esti o Matrioshka infinita" ,no way,doar ca vin si trec multi oameni prin viata ta,mai interesati,sau nu,sa te cunoasca.

Anonim spunea...

stii ca noi suntem pe unde! Nici n-as vrea sa ajunga cioneva la ultima papusa, ar ionsemna distrugerea mea ca persoana , ca personalitate

ioana spunea...

And why is that?:)

Liz spunea...

Hai sa zicem asa... cand cineva iti desface prima papusa si ajunge la cea de dedesupt... ca-l lasi/ca merita/ca vrei/ca meriti... in acest timp, in cea mai mica mai apare una ...pentru ca o Matrioska infinita ar insemna sa te consumi oarecum... si la un moment dat sa ramai mica mica mica... din ce in ce mai mica... si nu-i asa... poate cu o papusa desfacuta in tine apar alte trei straturi sau papusi...

Diavolul spunea...

Wtf dude,asta ar insemna ca e falsa....

George Colang spunea...

asta cu papusile tale se ascunde in mastile mele, ceea ce nu inteleg cei de pe aici este ca ultima papusa nu poate fi descoperita de nimeni, nici de pers care o tine in brate, in speta ilana de fata, ultima papausa este suportul haotic care compune jocul celorlalte piese. in masura in care exista, ea se desface inselator catre o noua fata:)

Paul Gabor spunea...

"Oh, the world's a stage, and all men and women are really players." Am mai dat o raita printre papusile tale si am mai cules ceva din mersul tau cu trenul... Remember?

Anonim spunea...

@ Offshore - pentru ca la un moment se vor plictisi. Cand am zis 'Nimeni' m-am inclus.

@ Paul - cred ca da!

Paul spunea...

Hai, incearca sa te misti un pic... Lenea anchilozeaza, e primavara...

Geanina Codita spunea...

Femeia, vesnic misterioasa.Asta este foarte bine si interesant la o femeie, misterul.

Anonim spunea...

@ Paul - da, si e presesiune! Nu ma ajuta cu nimic :D

@ Geanina Codita - eh, aici e o miiiica problemuta. Misterul unei femei poate fi de fapt un secret dur, dureros... Ma rog, o dau in diverse :D

Anonim spunea...

am ajuns aici cu totul intamplator , un prieten mi-a trimis un "link" spre http://gaborpaul.wordpress.com/ de unde am ales intamplator "ilana".

mi-au placut gandurile pe care le-am citit aici

nimeni n-a ajuns la ultima păpușă din mine, eu sunt fata care vroia să fie o păpușă
adevărată...

bada, "ilana", cineva a ajuns, un singur Cineva. Stiu pare vetust si rizibil, unora.
dar dincolo de vorbele dintre oglinzi paralele sau nu, - in fond, si pana la urma urmei, la ce bun?, dincolo de ele.. daca nu asta , atunci ce.

Unknown spunea...

Curiozitatea mea aia mare..(poti sa-i zici indiscretie) Tu ai ajuns la ultima papusa? Acel "nimeni" se poate traduce prin "nici macar eu"?

Anonim spunea...

nici măcar eu! Și cred că mi-ar fi frică, sincer!

Trimiteți un comentariu